HTML

Opteamus a blog

Kathryn és Greg! blogol a szoftverről, amit csinálnak. Neked.

Feedek

HELPDESK adatbányászat

2012.04.20. 09:27 Greg!

buday.jpgElkezdődött HELPDESK modulunk bemutató rendezvényének szervezése, amihez értelemszerűen saját OPTEAMUS CRM rendszerünket is segítségül hívjuk. Jó alkalom ez arra, hogy egy valós példán keresztül megmutassam, mire is képes az Opteamus sokat emlegetett csúcskeresője.

Csakhogy - Opteamus rendszerünkben mindezidáig nem szerepelt az OPTEAMUS HELPDESK mint termék, így értelemszerűen kereskedelmi ügyek sem indultak velük kapcsolatosan. Sőt, semmilyen rublika, semmilyen fogalom nem létezik HELPDESK témában - így ezekre nem lehet csak "úgy" leválogatni sem. Nade. Opteamusunk adatbázisában ott pihen az elmúlt 11 évben begyűjtött minden anyag, ajánlat, feljegyzés, hírszerzési info, nézzük meg mint Buday szakács, hogy ezekből mit tudunk főzni...

Keressük le, hogy mely anyagokban fordult elő a "helpdesk" kifejezés. Gyorskereső: "elpdesk", enter. 248 cetli bukkan fel, köztük vegyesen feladatok, kimenő- és bejövő emailek, aktivitások, rövid memók, szóval mindenféle. Át lehetne olvasni egyenként őket, és már ez is segítség volna, de nekem most cégek vagy emberek halmazára lenne szükségem, akiket felhívhatok, vagy akiknek körlevelet indíthatok. Jöjjön hát egy újabb keresés. Mentem az előző keresési feltételt, újrafuttatom az advanced keresővel, de ezúttal nem cetliket, hanem dolgokat, azaz törzsadatokat kérek eredményül. Az Opteamus azonnal válaszol - 324 olyan cég, ember, projekt, általános fogalom létezik a rendszerben, amivel vagy akivel kapcsolatosan a "helpdesk" kulcsszó szóba került. Nekik most pár kattintással azonnal küldhetnék körlevelet, vagy felvehetném őket a helpdesk rendezvényünk meghívó-listájára, vagy szépen egyesével végignézegethetném őket, hogy miféle kapcsolatuk is van a helpdesk témával.

Ez utóbbit választom, rákattintok B.László nevére az SZ nonprofit kft.-től. 5 cetli árválkodik László alatt - aki könyvtáros - a legelső egy webes érdeklődés nyoma. Nem látom a helpdesk vonalat sehol, így rákeresek a gyorskeresővel, de már csak B.László anyagain belül a "helpdesk" szócskára. 2011 januárjából találok is egy feladat cetlit, amiben Kati figyelmeztet, hogy nézzek rá az SZ kft, a T kft, és a T kft helpdesk ügyére. A T kft. ismerős a távolból - rákattintok, körbenézek, és két újabb kattintás után örömmel látom, hogy az időközben lemorzsolódott T kft, a műszaki időelszámolások hiányára hivatkozott annak idején, amit a tavaly elkészült timesheet képességeinkkel most már szépen meg tudunk neki oldani, találtam tehát egy konkrét üzleti lehetőséget, sokkal ígéretesebbet, mint amire számítottam.

Létező név, cím, telefon, ágazat rublikákból leválogatni nagyon könnyű, ez minden effajta rendszernek alapképessége, nekünk is. Opteamus viszont ezen túl, a puszta szövegekben és az asszociatív kapcsolatokban is tud keresni, azaz olyan kérdésekre is válaszolni tud, amelyekre soha senki nem készítette fel. A fentihez hasonló extra keresések minden OPTEAMUS rendszerben használhatók, függetlenül attól, hogy CRM, HELPDESK, dokumentumkezelő, esküvőszervező, katonai, vagy egyéb célra használják.

Szólj hozzá!

Címkék: keresés rendszer felhasználói felület helpdesk opteamus opteamus helpdesk

A bejegyzés trackback címe:

http://opteamus.blog.hu/api/trackback/id/tr154462348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.