HTML

Opteamus a blog

Kathryn és Greg! blogol a szoftverről, amit csinálnak. Neked.

Feedek

Powerusers

2007.11.13. 19:52 Greg!

Evetke is arról ír, micsoda érzés, amikor olyasvalakivel találkozik, aki tökéletesen megérti az Opteamus lényegét és a csúcsra is járatja a szoftot. Némi idő távlatából visszanézve kijelenthetem: minden igazán sikeres bevezetésnél volt ügyféloldalon egy olyan csúcsfelhasználónk, akinek a lelkesedése és szakértelme nélkül csak félsikerről beszélhettünk volna. Hogy valaki ilyen szuperman/wonderwoman legyen (jaj de pc vagyok már!), ahhoz nem kell feltétlenül informatikusanak lennie, csupán egyfajta rendszerszemléletre, és az opteamus iránti rajongásra van szüksége. Ők segítenek nekünk abban, hogy a legjobban ismerve mind a felhasználók igényeit, mind az Opteamus képességeit, a leggyorsabban és a legjobban megközelítsük az optimumot. Nem mintha nekünk nem lenne sokéves konzulensi gyakorlatunk a felhasználók kifaggatásában, de velük vállvetve összehasonlíthatatlanul gyorsabbak és eredményesebbek tudunk lenni. Az ő lelkes munkájuk az indulás után is aranyat ér: felgyorsítja és leegyszerűsíti a szakmai kommunikációt köztünk és az ügyfél között. Úgy tűnik, ez egy nagyon fontos sikerfaktor: operatív szinten (is) kell lennie egy jóképességű kulcsembernek, hogy a CRM bevezetés tényleg sikeres legyen.

A csúcsfelhasználók idővel nem csak extra tudás, de rendszerprivilégiumok birtokába is kerülhetnek. Az Opteamus adminisztrációs felületét olyanra terveztük, hogy pusztán azon keresztül, az alatta lévő relációs adatbázis, vagy a kód piszkálása nélkül is végrehajtható legyen mindenféle beállítás és változtatás - természetesen online, távolról, és leállás nélkül. Szinte mindenkinek van tehát esélye, hogy Opteamus adminisztrátor lehessen, a nélkül is, hogy ismerné az sql nyelvet vagy egyáltalán a programozás művészetét. Akik persze ismerik ezeket, azoknak még jobb, mert saját maguk egészíthetik ki a saját rendszerüket új lekérdezésekkel, listákkal, vagy mostantól akár számított mezőkkel is. Mesterfokon némi css és html tudás birtokában akár még az Opteamus kinézete is megváltoztatható, van is olyan installációnk, amire szinte a saját apukája (azaz én) se ismerek rá. Ahogy Evetkének, nekem is akkor bizsereg igazán, amikor azt látom, hogy a listák gombra kattintva felbukkan két tucat olyan kimutatás, amit már a helyiek írtak, vagy amikor egyedi skint, menüket, és strukturákat látok felbukkanni egy Opteamusban. Ami pedig ennél is fontosabb, hogy mindez nem csak nekünk tetszik. Györkő Zoli a Balabit IT Securitytől éppen ezt erősítette meg, amikor a szoftvernek ezt a rugalmasságát emelte ki dícséretében. Köszi neki, és minden más csúcsfelhasználónak is!

4 komment

Címkék: crm sikerfaktorok

A bejegyzés trackback címe:

https://opteamus.blog.hu/api/trackback/id/tr61228157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KKV Asszisztens · http://kkv_asszisztens.blog.extra.hu/ 2007.11.19. 01:36:33

Evetke, Greg,

Az a helyzet, hogy azert terek vissza mert tanulni szeretnek toletek. Jelenleg meg nem a CRM miatt, inkabb az elragado stilus, es az ugyes marketing szemlelet amit itt talalok. Nem tudom mennyi ebbol a tudatos/tanult, mennyi a raerzes/veletlen, de ti itt a programfejlesztesen kivul (nyilvan) valamit nagyon tudtok.

Mivel marketing ugyileg, nem szorultok segitsegre, bar lenne egy ket otletem.
Egy dolog viszont ami napi szinten vinne elore a dolgaitokat max 2 heten belul eszrevehetoen...
Az pedig nem mas mint a forraskodban, a metaname tag description, illetve a metaname keyvords kitoltetse.
Nem hinnem, hogy nem ismernetek a jelentoseget, csak meg nem volt ra ido, energia.
Amennyiben a blog nem tudja, csereljetek le! Hisz kulonosen ezen a teruleten nagy a harc, a blogotok rendkivul alkalmas az uzletetek frontvonalanak!

Amennyiben, tovabbi otletet is elfogadtok, olvassatok a blogom (nevem alol linkelve) illetve, kerdezzetek!
( meg van nehany szabad hely az ingyenes tanacsadasra)

Udvozlettel

Taubert Istvan
Marketing Tanacsado

Greg! · http://opteamus.blog.hu 2007.11.19. 11:48:21

Óóóóó köszi mindent! Azokra a tagekre én csak legutoljára gondolok, mert a keresőoptimalázás aztán végképp nem szakmám - most mindenesetre beraktam őket. Hogy mindez mennyire tanult és mennyire ösztönös, arról meg szivesen írok majd egy posztot mostanában, mert jó téma. Köszi mégeccer!

KKV Asszisztens · http://kkv_asszisztens.blog.extra.hu/ 2007.11.19. 18:53:06

Greg,

Ha már ilyen akkurátusan és gyorsan, megoldottad, had finomítsak még rajt!

A description tag jelenik meg a keresőben a Címsor alatt és az URL között. Ezért ide egy problémafelvetés, vagy célcsoport megszólítás hatásosabb lenne.
A keyword a kulcskifejezések, ezekről épp aktuális infót az Google AdWord kulcskifejezés kereső eszközével, illtve trendkutató eszközzel tudsz keresni.
Bár az utóbbi inkább amgol nyelvi körben korrektebb...

Bár nekem nagyon tetszenek, a szójátékos post címék ( kedvencem a sikerfaktor!), de SEO szemponból oda is célszerűbb lenne releváns kulcskifejezés (is)!

Sok sikert!

Üdv: István

Till Zoltán · http://www.hatekonysag.hu/blog/ 2007.11.21. 18:35:30

Képernyőnézeteket lehet vhol megtekinteni a szoft-ról?