HTML

Opteamus a blog

Kathryn és Greg! blogol a szoftverről, amit csinálnak. Neked.

Feedek

Ultrasearch!

2008.04.01. 08:26 Greg!

Az Opteamus CRM bemutatóimnak rendre van egy olyan pontja, ahol a nézők már jól látják a szoftverben rejlő erőt és lehetőséget, és már a saját szervezetükön belüli konkrét felhasználhatóságon gondolkoznak. Ilyenkor sok okos felvetés mellett néha elhangzik a következő hülye kérdés is: "És... az Opteamus ugye csak azokban az adatokban tud ilyen ügyesen keresni, amiket bevittünk?!" Amikor először kaptam ezt a kérdést, akkor félek látszódott az arcomon a döbbenet, és csak nehezen tudtam kipréseltem magamból egy kurta "öööö hát igen..."-t, és nem kis erőfeszítésembe tellett, hogy hozzá ne fűzzem: "...de már dolgozunk azon a mentális interfészen, ami majd a gondolataidban is keresni fog nagyokos.".

Nos, ha a gondolatokban nem is tervezünk keresni, de az Oracle Ultrasearch új Holisztikus opciójának segítségével a közeljövőben ilyesfajta kereséseket is végrehajthatunk majd. Ahogy kellő mennyiségű és megfelelő szabályosságot (trendet) mutató számsor következő elemei nagy valószínűséggel kiszámolhatóak, az Oracle Ultrasearch holisztikus függvényei szövegekre végeznek el hasonló műveletet. Az Opteamusban tárolt anyagok (cetlik) sok sok asszociációs linkkel kapcsolódnak egymáshoz és a törzsadatokhoz. Meghatározható így a bedobott cetliknek az a sorozata, ami egy konkrét eladási folyamathoz tartozik, kezdve a legelső olyan cetlivel ahol említés történik a leendő ügyfél nevére, folytatva a sort az activity cetlik sorával, amelyek telefonhívásokat, bemutatókat és tárgyalásokat dokumentálnak, majd később az ajánlat cetlivel, aminek az elfogadására várunk. A holisztikus ultrasearch egy-egy keresés kontextusában képes legenerálni a soron következő, de a valóságban még be nem dobott cetliket is, így egy hosszan tartó és nyilvánvalóan reménytelen eladási folyamathoz hozzá tudja fűzni a következő eredménytelen telefonhívás szövegét, vagy egy progresszíven alakuló folyamatban az ajánlat után képes létrehozni a szerződéstervezet első verzióit! Jelenleg még sok múlik persze az algoritmus paraméterezésén, illetve a bevitt adatok minőségén és mennyiségén, szerencsére az Oracle a következő verziókra olyan adaptív hangolási metódusokat igér, amelyek az egyes felhasználók által bevitt adatokból automatikusan kalkulálják a szükséges fuzzyness, style, brief, optimism, sarcasm és faith faktorokat. Az új keresési módszer segítségével az opteamus példának okáért a "házasság" szóra keresve ki fogja dobni azt a cetlit, amiben még csak egy jól sikerült randevú leírása található, de az előzmények és a szövegkörnyezet alapján a holisztikus modul pozitiv és törvényes végkifejletet feltételez :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

3 komment

Címkék: keresés crm oracle sales április elseje

A bejegyzés trackback címe:

https://opteamus.blog.hu/api/trackback/id/tr10406124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2008.04.01. 09:07:01

Kb. a feléig még csak nem is gyanakodtam. :D

Greg! · http://opteamus.blog.hu 2008.04.01. 12:59:26

:DDD Az ominózus kérdés - hogy abban tud-e keresni amit bevittek - tényleg elhangzott a valóságban. Aztán most, április elseje alkalmával kicsit újragondoltam a témát ;)

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.07. 11:53:03

Ultrasearch? Minek? Van google :)