HTML

Opteamus a blog

Kathryn és Greg! blogol a szoftverről, amit csinálnak. Neked.

Feedek

CRM előnyök

2008.07.06. 23:55 Greg!

Hogy mire jó a Word, azt mindenki tudja. Egy számlázóprogram előnyeit sem kell ecsetelni és a raktárkészlet nyilvántartó program is tiszta sor. Egy ügyfélkezelő (azaz CRM) program funkciói és előnyei hozzájuk képest már jóval kevésbé közismertek, ezért itt az ideje, hogy ismeretterjesztő jelleggel nekilássak annak a rég tervezett cikksorozatnak, ami szépen sorra veszi az effajta programok előnyeit, különös jelleggel a mi utolérhetetlen Opteamusunkra. Bele is vágok, kattints a folytáshoz...

1. Több ügyfél, több esély!

 

 

Emailt küldenél egy friss ajánlatodról a régi vevőidnek. Amikor fél napos munkájába telik Gizikének, hogy előállítsa az eddigi vásárlók listáját, mert azt csak a számlázóprogramból lehetne lekérdezni, de ott csak a nevek vannak, emailcim nincsen - hát akkor érezheted te is az ügyféltörzs (más néven a vevő adatbázis) hiányát. Ha lenne ilyened, akkor nem csak a számlázásig eljutott vevőid pontos adataival rendelkeznél, hanem azokat is nyilván tudnád tartani, akiknél még csak próbálkozol, vagy próbálkozni szeretnél. Ha lenne ügyféltörzsed és CRM rendszered, akkor folyamatosan akciózhatnál, törődhetnél a régi ügyfelekkel, és hajthatnál az újak irányába.

Az Opteamus ügyféladatbázisa böngészővel (és biztonságosan) elérhető, így nem csak az irodából használható. Semmi telepítés, semmi szinkronizálás, csak egy böngésző. A Balaton-parton este bekapcsolva a laptopot, pontosan láthatod, hogy mit dolgoztak a zuglói és pécsi kollegáid, ellenőrizheted annak a szerződésnek a pontos szövegét ami motoszkált a fejedben, kiadhatsz még két utasítást, aztán kicsatlakozhatsz és rendelhetsz még két mojitót Szandrának és Viviennek.

3 komment

Címkék: crm konkurencia sikerfaktorok előnyök

A bejegyzés trackback címe:

https://opteamus.blog.hu/api/trackback/id/tr43556455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BobMaster 2008.07.10. 17:58:47

Munkanélküliként kicsit hasonló, ehhez nem kell CRM. :)

Elmegyek menüt enni délben, kérek mellé egy pohár seritalt, aztán csak ülök a napernyős kerthelyiségben és nem értem, hogy három hete még miért volt arra szükségem, hogy szétidegeljem magam...

Greg! · http://opteamus.blog.hu 2008.07.10. 21:36:15

Ok, megírom a te szöveged is:

Semmi telepítés, semmi szinkronizálás, semmi számítógép! Fejből is tudod mennyi van a bankszámládon, és más perpillanat nem is érdekel ezen a szép nyári napon. Talán ha még két mojito... Hello Szandra, hello Vivienn, jó estét nyár, jó estét szerelem!

EL LOBO - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.07.12. 16:57:49

Nekem tetszik mindkét leírás, csak a moszkítót miért írod mojito-nak?
Nyáron egyébként tényleg sok a szúnyog, nem véletlenül kerül az bele egy CRM-et ismertető dolgozatba :-)
Amúgy SERtepertélés közben néha bepillantok ide, cseppet sem habozva - és szabadság előtt, rettenetesen várva azt, most is eszembe juttattad - a meglévő ügyfeleket tájékoztatnom kell: mettől meddig nem leszek elérhető.
Most jól jönne egy Opteamus program, meg egy mojito is :-)