HTML

Opteamus a blog

Kathryn és Greg! blogol a szoftverről, amit csinálnak. Neked.

Feedek

Mint Horatio Caine

2010.06.10. 08:44 Greg!

Csillogóra le van mosva a szép fekete autó, és annyi hideg hónap után végre letekerhetem az ablakot is. Suhanok végig a körúton, erős vagyok és elszánt. Réges-régi rockzenét hallgatok, a Who szól az autóhifire dugott iphoneból, ami legnagyobb meglepetésemre a nagyon is mai CSI:Miami főcímzenéje is. A hatvanas-hetvenes évek szólnak a hangszórókból, apám fehér inge és a megsárgult dán pornóképek jutnak eszembe. Jó érzés, hogy a kisfiúként hihetetlennek látszó jelenetek mára valóságosak lettek, és ha akarom, én vagyok a főszereplőjük. Ravaszul ódivatú, de mégis vadonatúj hózentrógeres nadrágom van rajtam, nyakban kigombolt fehér inggel. Tökéletes viselet itt a légkondi hűvösében, de akár a kinti plusz sokban is. Ha kiszállok, én vagyok Horatio Caine a forró miami aszfalton. Én vagyok Willard kapitány a saigoni hőségben. Akárcsak ők, én is újabb problémát oldok meg hamarosan, oda teperek most is, épp csak a szirénát nem kapcsolom be. Nem lesz könnyű, de hát nekem sose könnyű esetek jutnak. Rendbeteszem ezt is tudom, minden történetnek jó a vége. Annak KELL lennie. Az elmúlt pár hétben érdekes módon több, régen lemorzsolódott felhasználónk is felbukkant, új tervekkel, új megbízásokkal, új csapattal: két legendásan régi Opteamust is újra bevezetünk. Jó érzés az effajta visszaigazolás, hogy nem a szoftver volt a hibás, nem miattunk maradt abba a történet. Jó érzés végigmutogatni az újdonságokat, és az eltelt évek tapasztalatát felhasználva még jobb megoldást kínálni nekik, mint amit valaha is gondoltunk volna. Valami ilyesmi trendet olvastam amúgy a nemistudom milyen elemző tollából, hogy a piacok beszűkülése miatt megnő a valaha elvesztett ügyfelek jelentősége is, mert az ismeretlenséghez képest még mindig komoly előny az ismertség. Úgy látszik ők is olvasták ezt az elemzést, és ennek szellemében maguktól jelentkeztek, miután ismételten kiválasztották azt a CRM és Tudásmenedzsment rendszert, amit akkor is, és ma is a legjobbnak tartanak ;) Köszi a bizalmat!

Szólj hozzá!

Címkék: tudásmenedzsment válság crm opteamus crm rendszer

A bejegyzés trackback címe:

https://opteamus.blog.hu/api/trackback/id/tr562070825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.