HTML

Opteamus a blog

Kathryn és Greg! blogol a szoftverről, amit csinálnak. Neked.

Feedek

Igények evolúciója - részletektől a lényegig

2011.04.26. 22:40 Greg!

Igen jellemző különbség van az 1 eurós bolt kirakata és a Louis Vuitton bolt kirakata között. Amíg az egyikben millió bizbasz van kitéve, a másikban mindössze két táska (és egy pár cipő). Ugyanez a helyzet, ha összehasonlítom a Király utcai használt műszaki bolt portálját a Bang & Olufsen kirakattal. Esetleg nézd meg egy lepukkant kisvendéglő 10 oldalas sűrűn teleírt étlapját, és vesd össze a Gundel étlap néhány fogásával. Azt hiszem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor az induló vállalkozás aprólékos és sokoldalas igénylistával keres egyfelhasználós CRM rendszert, míg a jólmenő vállalat kereskedelmi vezetője csak néhány kulcsfunkcióra kíváncsi. Nem arról van itt szó, hogy szegény ember vízzel főz, a gazdagoknak meg jódolgukban már mindegy mire költenek. Nem. Szemléletbeli különbségről van itt szó. Az eredményesen működő vállalatok (többek között) azért tudnak fejlődni és profitot termelni, mert már nem vesznek el a részletekben, és megtanultak a lényegre koncentrálni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opteamus.blog.hu/api/trackback/id/tr682857965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.